SLA DE BRUG
NAAR UW KLANT

Bridger werkt voor organisaties die zoeken naar een sterkere verbinding met hun klanten. Door te luisteren naar wat klanten beweegt brengt Bridger kansen in kaart en voelt de klant dat zijn mening telt. Vanuit dat perspectief houdt Bridger bedrijven een spiegel voor en creëert momentum voor een sterkere klantrelatie.

Klantidentiteit

 

Bridger gelooft in de kracht van een sterke verbinding tussen bedrijven en hun klanten. Diepgang in de klantrelatie leidt tot autonome groei en inzichten om te innoveren.

Vanuit deze overtuiging doet Bridger kwalitatief klantonderzoek naar wat goed gaat en wat er beter kan. Dat begint bij oprechte aandacht voor de dromen en drijfveren van de klant, want daar ligt de kern voor een loyale relatie.

De inzichten die uit dit onderzoek voortkomen inspireren directies en medewerkers om het verschil te maken in een competitieve markt.
De meerwaarde van Bridger is Ben; wie hij is en wat hij meebrengt.

Over Ben

De klant is een rode draad in zijn loopbaan, tot 2012 in Zwitserland en Amerika. Zo heeft hij bij Logitech leiding gegeven aan verbetertrajecten in klantervaring en een belangrijke aanzet gegeven tot een klantgerichte bedrijfscultuur.

Ben gelooft dat de klant voor iedere organisatie een inspiratiebron kan zijn. Bij terugkeer in Nederland richtte hij daarom Bridger klantidentiteit op. Zijn missie: bedrijf, klant en medewerker dichter bij elkaar brengen.

Wat Ben drijft is om mensen met elkaar te verbinden en ze te inspireren. Hij is een luisterend oor. Een bruggenbouwer. Zijn enthousiasme en integriteit zorgen voor een ontwapenende beleving van de gesprekken die hij voert.

Werkwijze

In een onderzoekstraject interviewt Bridger haar opdrachtgever en gaat het gesprek aan met klanten en lost-prospects. Over wat ze drijft en wat ze écht vinden. Over kansen en knelpunten. Het resultaat is een prikkelende klantspiegel.

Loyaliteit aan en het oordeel over de opdrachtgever worden gekwantificeerd met Net Promoter, een methodiek ontwikkeld door Bain & Company. Zo worden uitvoerbare verbeterkansen op bedrijfs- en klantniveau geïdentificeerd.

Analyse van data en klantuitspraken vormen de basis voor een strategisch advies over de klantrelatie en versterking ervan. Verder is het onderzoek een bron voor workshops en trainingen om klantbewustzijn te vergroten.

voor wie?

AMBITIE OM TE GROEIEN

Bridger werkt voor organisaties die zoeken naar een sterkere verbinding met hun klanten. Die voorwaarden willen creëren voor een klantrelatie op basis van wederzijdse groei.

BUSINESS TO BUSINESS

Bridger richt zich op B2B bedrijven. In sectoren waar Ben ervaring heeft als adviseur/onderzoeker of zelf klant is geweest: e-commerce, logistiek, software en contact centers.

INTERNATIONAAL

Bridger heeft ervaring in klantervaringsverbetertrajecten bij grote internationale organisaties. Echter, het principe van groei door te luisteren naar je klanten werkt overal.

Ben in gesprek …

Voordat Bridger naar uw klanten luistert, luistert Ben graag naar u.

Voor informatie of een gesprek, email of bel Ben:


BRIDGER KLANTIDENTITEIT
T:  +31 24 206 3277
E: info@klantidentiteit.nl

Holtgesbroek 1215, 6546 PD Nijmegen, Netherlands. KVK 58.704.892